In action

Såhär såg en del av våra undersökningar ut. Här sitter jag, har precis mätt bredd, längd och djup och antecknar för fullt ;) Detta är alltså ett hällkar btw! Med mammas regnjacka och flytväst, såklart! Vi var på två olika öar för att ta prover och på en av dem bodde två svanar! Jag var så himla skraj när vi gick iland där, svanar är ju inte jättekända för att vara mysiga på nära håll. Men vi höll oss så långt bort vi kunde och jag höll noga uppsikt över var svanen befann sig. Dom är så himla stora hörni. Sen kanske man har sett en och annan youtubevideo för mycket där folk blivit attackerade av arga svanar. ^^ Lite löjlig, I know!
 
 
Appropå absolut ingenting så var det allra bästa jag tog med mig dessa tre dagar i skärgården, såklart;
 
 
Mmm.... beroendet är totalt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0