Alla Tiders Humor

Äntligen var det dags, det var fredag (förra veckan) och dags för picknick och musikal! Ingen var lika pepp som jag kan jag lova ;) Min fina vän Mattias hade slutföreställningen med sin klass och det var så fantastiskt roligt att se, vi skrattade tills tårarna började rinna och jag blev så imponerad av hur grymma de blivit allihopa. Var ju och såg en av deras första föreställningar i höstas och utveckligen de har gjort är helt fantastisk.
 
 
Vi fick följa med in på Alla Tiders Hotell, där gästerna kom från olika tider allihopa och de får snart reda på att de har en mördare bland sig. Vi fick lära känna ett syskonpar från år 2300 som använder sina lillfingrar till precis allting, en lättpåverkad städfanatiker som får ur sig sin största hemlighet, att hon mördat sin man, efter ett glas vin. Också en fågelskådare som kanske inte är den hon utger sig för att vara, en alltid-pratandes tjej från 90-talet som sjunger på spicegirls, hennes kollega som ALDRIG säger ett ljud utan bara sjunger Italiensk opera osv ;) 
 
Jag, Florian och Adina var himla nöjda och glada efteråt, gick vilse på vägen till en bar och jag trivdes bara väldans fint i deras sällskap!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0