Solvindar

Känner att jag har varit lite dålig på att hypea solen i år. Det har ju faktiskt varit otroligt varmt spridda dagar och vi har till och med kunnat hänga korta stunder på våran balkong :o Helt fantastistk!
 
Men hallå? När är det egentligen VÅR då? 
 
Enligt SMHI;
 
Vårens ankomst är beräknad enligt SMHIs definition. Det vill säga minst sju dygn i följd med en dygnsmedeltemperatur som är över noll grader vilket ger en ankomst det första av dessa dygn. Dock får våren inte komma tidigare än den 15 februari.
 
 
Enligt mig:
 
Vårens ankomst beräknas nu enligt Olivias definition. Det vill säga när man har flera dygn i följd där dygnstemperaturen och antalet solglimtar ger en pepp på utomhusliv igen. Dock kommer, som alltid dagar då våren tycks dra sig tillbaka men det låtsas vi inte om, utan folk går ändå runt i för tunna jackor och gympaskor.
 
DÅ ÄR DET VÅR, mina kära vänner! 
 
Tänker ge er 5 av mina vårglimtar!
 
 
Solskenspussar.
 
 
Hippiedans.
 
 
Hattpremiär.
 
 
Glatt humör.
 
 
Lunchbreak.


Kommentarer
linda

massa fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :) vad roligt att du har hittat hit!
Olivia

2016-04-01 @ 19:20:53
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros
Anonym

Härliga vårliga bilder ☀️😊 Underbart när våren äntligen kommer!

2016-04-01 @ 21:43:38
Anonym

Härliga vårliga bilder ☀️😊 Underbart när våren äntligen kommer!

2016-04-01 @ 21:43:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0