Skolveckan

HEEEELG! Så underbart och eftersom jag pluggat så jäkla duktigt hela veckan tar jag två pluggfria dagar :D
 
Vi har ju tenta på gång och jag pendlar mellan att intesivt följa min planering, skriva och rita som attan och att vilja kasta ut böckerna ur fönstret! ;)
 
Ibland har man till exempel såhär tråkiga föreläsningar.
 
 
 
Fast  hittar en lapp som är lite randomrolig;)
 
 
 
Häromdagen drog vi på oss labbrockarna och odlade våra egna bakterier!
 
 
Här har vi min lilla bakterieodling ;)
 
 
Till vänste ett otvättats fingers bakterier, till höger ett tvättat och längst upp både tvättat och gnuggat med handsprit. Kom fram till att jag att jag hade väldigt lite bakterier om man jämförde med andra små bakterieodlingar och känner mig fortfarande otroligt renlig ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0