Påsk

Då var man hemma i Stockholm igen! Påsken gick så himla fort ju, vad hände?
 
Lördagen blev en riktig chilldag, vi låg och läste i några timmar innan vi drog in oss mot Tranås för att möta upp Loosan. Tror inte jag fattat riktigt hur mycket jag saknat henne, det kom ikapp mig när vi sågs och vi hade massa catch up att göra såklart!
 
 
Jag och Christoffer fick ett klätterryck!
 
 
Söndagen vaknade vi tidigt och halvsov hela vägen till Stockholm, så himla trött var jag! Hann landa hemma ett tag innan jag mötte upp Adina, vi fikade, provade kläder och avslutade med middag!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0