På rätt väg

Eftersom jag planerar att åka mot Jönköping på lördag går jag all in för att bli frisk. Har rensat mitt schema nu onsdag, torsdag och fredag för att verkligen bara satsa på att bli frisk, och plugga då såklart. Måste ändå säga att jag timear in det rätt bra eftersom det är egna studier som gäller hela veckan :)
 
Sov i princip hela dagen igår och känner mig redan mycket bättre idag! :D
 
Vaknar upp till detta väder, lite surt när man hoppades på vår, vilket jag börjar göra så fort solen letar sig fram längre stunder ;)
 
 
Hoppas ni alla får en supertorsdag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0