I min hjärna

Tänkte på två saker on my way till biblioteket häromdagen som jag tänkte dela med mig av!
 
1) Varför samlas så många märkliga, obehagliga människor på Gullmarsplans tunnelbana. När jag gick ut tunnelbanan på väg hemåt mötte jag till exempel en man som sparkade på allt han såg, samtidigt som han skrek "det är kul att se mig arg va? Jävligt kul va?" Man vill ju bara svara NEJ DET ÄR BARA OBEHAGLIGT; ÅK HEM! Men det gör man ju inte, då kanske han börjar sparka på en själv istället? Vem vet?
 
2) Mötte något trevligare på väg hemåt också, mitt på grusgången i den strålande solen satt en söt tant på sin rullator och njöt. Hur gött?! Gör nästan så att man längtar tills man själv är gammal och kan ha med sig en portabel stol och njuta av solen närhelst man känner för det! ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0