Hurtigt

Har känt mig så himlans hurtig de senaste dagarna. Har ju varit tvungen att varva intensivplugg med något kul och det har blivit långa promenader bland annat :) Fick med mig Andreas häromdagen :)
 
 
Vi gick från Gullmars till Balettakademin för att möta upp Christoffer och lite till!!
 
 
Jag hade världens sämsta skor på mig så dagarna efter har jag levt i gympadojjor! Igår var jag ute och sprang en runda, första gången på jättelänge och det känns finfint. Idag vaknade jag istället upp helt slut, och försöker verkligen hitta lite motivation ^^ går sådär.
 
Hoppas ni har det fint i alla fall. :)
 


Kommentarer
Adina

Kom och luncha med mig o doggsen imorrn :)

2016-03-10 @ 17:11:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0