Ett fullt hus med kärlek

Känns verkligen som semester just nu. Ingen stress,  bara lugnt och absolut inga tankar om allt jag måste göra när jag kommer hem, för vi börjar inte med ny kurs förän på tisdag!!  
 
Vi började långfredagen mednågra timmar på A6 i Jönköping,  köpte en fin klocka och en ny bodylotion så Gustav kan massera mig ordentligt på söndag ^^
 
På kvällen kom hela släkten hem, vi grillade och hade det fantastiskt mysigt. Älskar dem allihopa så himla mycket! 
 
 
Jag och Christoffer bytte ansikte ett tag. 
 
 
Så himla kul att han hängde med hit!! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0