En fortsättning

När jag skriver detta har ännu en heldag gått här i lilla byn. :) Vaknade upp och började dagen med lite plugg (standard), började tappa upp ett bad men tyckte det lät roligare att hänga med ut i solen på tipspromenad i skogen ;)
 
 
Hann precis hem innan Carro hämtade upp mig och vi for en sväng till Farmor och Farfar. Fick en efterlängtad frukost medan dem satt och åt lunch ;) SEN kom jag hem och myste till det med ett varmt bad och en bok.
 
Middag med familjen innan jag och bilen åkte mot Nässjö!
 
 
Så kul o köra bil igen, och kramas med fina människor :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0