Bu och bä

Då var man hemma i Sockholm igen, har ni tänkt på bregreppet hemma förresten? Jag säger hemma till Aneby men också såklart vår lägenhet, båda är hemma fast på olika sätt. 
 
Har försökt låta de senaste dagarna varit tid för vila och plugg såklart. Blir ju lite så när man vaknar upp med detta...
 
 
Så, nu har jag fått höra att jag inte tål lantluften igen ^^ Och snart får jag höra av mamma att jag måste ta hand om mig ordentligt uppe i Stockholm också, så att jag inte bara slappnar av i Aneby och därför alltid blir sjuk där ;) Haha, älskar er ändå!
 
Måndagen spenderades ungefär såhär, mestadels. 
 
 
Kunde sitta ute i solen och läsa, underbart! Allting blir faktiskt lite roligare med sol, till och med pluggandet ;)
GIck på promenad, svängde förbi pappa och farfar på jobbet och fick en pärm, vi blev bästa vänner!
 
 
 
Middag och myskväll med Linn blev sista stoppet för dagen. :) Tisdagen. ja, det var då jag vaknade upp med den härliga febern och låg i soffan typ halva dagen, svinnervös för att Gustav skulle ha uppkörning ;)
Men vet ni?! Det gick bra och han har nu körkort :D Han kunde dock inte vara med, men jag och farmor firade till det själva med fika i alla fall ;)
 
Skickade honom denna!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0