Dåtid, nutid, framtid

 
Förra veckan var det exakt 3 år sedan jag gick längst med röda mattan och såg såhär piffig ut! Tiden går så himla fort men samtidigt känns det som ett helt annat liv, den där gymnasietiden. På tre år har jag alltså hunnit med att pröva på att dansa på heltid, flytta helt ensam till en stad 75 mil från hemma, flyttat till Stockholm, spendera 2 hela somrar på Gröna Lund, träffa kärleken i mitt liv, bott i Frankrike och jobbat på nattklubb och blivit sambo. Börjat på en högskoleutbildning som jag hoppas tar mig ett steg framåt mot dit jag vill!
 
Jag har innan varit så himla stressad för framtiden, åt att jag kanske inte kommer dit jag vill, men har på senare tid insett hur mycket man hinner om man vill. Att jag snart fyller 22 och har all tid i världen att kanske gå lite vilse några gånger till. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0