Bortbjuden

 
Förra fredagen hade jag allt en riktigt mysdag! (Hela helgen var för övrigt en årets bäst, men mer om det imorgon) Dagen började med sovmorgon, att tentan kändes som den gick U S E L T började ta upp mindre av mina tankar och Gustav, Axel och jag åkte till deras mamma för en helt fantastisk lunch. 
 
Efter några timmar fick vi snabba till våra fötter och hann precis fram till en filmvisning där bland annat Axels kompis varit med och gjort en kortfilm. Med i filmen är också Axel och Gustav, som spelar "galna jagande människor" eller något liknande ;)
 
VI fortsatte vår fina fredag mot deras faster för lite firande, grillat, bad i pool och jacuzzi samt bra sällskap = en superb fredagskväll.
 
Fick en vacker himmel som vy i slutet också!
 
 
Dagen till ära, fyller jag 22 år. 22 år på jorden, har peppat alldeles för länge och firar med middag bland människor jag älskar ikväll och med party med alla fina vänner på lördag. :D Är dubbelredo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0