Två trötta Smålandsdagar i Juli

Småland, min fina hemby och goa familj. Hade verkligen saknat lugnet och veckotrippen var verkligen nödvändig!
 
Det blev en seg resa minsann, var så himla trött och det har nog aldrig varit så skönt att komma fram som det var nu! :)
 
Hängde med Farmor, Farfar och pappa och visade bilder från resan innan jag fick skjuts hem och somnade på soffan! Vaknade med ett ryck när pappa kom hem och hängde, lite nyvaket, med på ett träningspass. Tabata, en sorts gruppträning som jag var med på förra gången jag var nere också. Tycker om själva träningsformen, att man jobbar 20 sekunder, vilar 10 och upprepar 8 gånger. Man blir alltid lite mer pepp inför varje gång!
 
 
Helt slut kom vi hem och jag gosade ner mig med en bra bok! Recension kommer strax! 
 
Andra dagen blev det först bara plugg, en liten ångeststund som gick över och jag spenderade kvällen ute. På promenad, badandes med Carro och som cyklande brevbärare! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0