Söndassmarrigt

Hade en fin, lugn kväll med min favorit förra söndagen. Skulle bege mig mot Småland för en vecka och hade packat och pluggat klart lite innan jag mötte upp Gustav och åt pizza! 
 
Det finns en pizzeria vid skanstull som har glutenfria också, heter Oliven eller något liknande ;)
 
 
Alltid mysigt när man har denna utsikt ;) Vi gottade oss ordentligt och fnissade åt en söt unge som blåste såpbubblor över oss! 
 
 
Lite skillnad i storlek och tjocklek på våra ;) 
 
Tog en promenad hemåt, myste i soffan och Gustav; jag tycker bara så himlans väldigt megamycket om dig <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0