På hjul

Funderar verkligen på att köpa mig en egen longboard någon gång och har valt att öva lite på min kära brors här nere.
 
 
Ägnade lite tid åt att bli stabil och vågade tillslut åka nerför en liten backe. Mötte en gammal kompis från gymnsiet på vägen också, alltid kul när man vinglar omkring ;)
 
Har cyklat på min saknade Agnes också såklart, saknar så mycket att ha en cykel uppe i Stockholm!
 
 
Här har ni mitt favorit-klätterträd sen jag var liten, ligger precis utanför vårt hus! 
 
Har blivit så bortskämd med god mat och kärlek här nere att jag inte riktigt kan hantera det men ni är så himla himla fina allihopa <3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0