Kramkalas och fjärilar i magen

Ni vet en sådan kväll när solen värmer ordentligt, staden känns vacker och mer levande än någonsin och man vill verkligen inte vara inomhus. 
 
En sådan kväll var jag på väg hem, ångrade mig dock i slussen och ringde Gustav för att fråga om sällis till en kvällsprommis! (Har blivit en typisk Stockholmare och avslutar allting med -is nu)
 
Svaret blev såklart JA! och vi köpte lite picknick och åkte till Gröna Lund! :)
 
 
Började med att hitta Oskar tillsammans med några sköningar och åkte lite karusell. Träffade saknade människor och trivdes bra.
 
Lyssnade på Josephs sång i uppskjutet, Justin Bieber såklart och fick ett personligt musikalnummer av Tim på Insane ;) Vackert folk det där!
 
Även om jag faktiskt inte saknar mitt jobb särskilt mycket finns det dagar man bara vill gå dit för att kramas med alla fina! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0