En blandning av sött och salt

Har i en veckas tid känt mig lite hängig, lite ensam i Stockholm och förvirrad i själen. Som jag är ibland! Men har gjort det bästa av situationen och pluggelipluggat ordentligt, promenerat som en galning, hängt med fina människor OCH  framför allt spelat Pokémon GO! MEN, mer ingående om det en annan dag! ;)
 
I tisdags firade jag till det med en helvkväll på...
 
Allsång på Skansen! :)
 
Mötte upp Florian och Viktoria, trängde mig fram i folkmassorna, försökte se bättre genom att klättra i ett träd, vilket inte slutade så bra ;) nog med detaljer!

Solen sken över oss och vi klämde i från tårna med allsång.
 
Så himla fin kväll, älskar hur allsången för samman människor och ger en mysiga vibbar i flera dagar efteråt!
 
 
Det allra bästa med kvällen var solklart LALEH, hon är så fantastiskt magisk, förtrollar hela publiken och sätter vackra ord på allting!
 
Sen var det såklart en bonus att Marcus och Martinus också var där, två goa norska gutter som charmar publiken med sin låt Elektrisk! Ni kan inte ha missat det lilla glädjepillret ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0