Tålamodsprövningar

Efter en lååång natt till torsdagen, kunde för allt i världen inte somna, alla tankar snurrade helt galet, mötte jag upp Erica för en mysig pluggdejt. Som vanligt när jag får välja fik hamnar vi på Under Kastanjen, varvade uppsatsskrivning med te och lunch, snack om allt och ingenting och gemensam frustration över trög faktasökning ;)
 
 
 
Vi hade ett supervarmt element alldels bredvid och kände inte alls för att dra ut i kylan efter sisådär 5 timmar i mysig värme ;) Istället begav jag mig för att leta upp lite sista litteratur till uppsatsen. Virrade bort mig helt i jakten på östermalms bibliotek! SÅ OLOGISKT SYSTEM! Fortfarande lite känsligt där ;)
 
Hittade en ny app mitt i mina vakentimmar natten innan, detta var alltså vad jag satt i sängen och gjorde till tidig morgon!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0