Nya årets mjukstart

Gårdagen. Kanske känner någon igen sig i att fortfarande vara helt slut sen nyår? ;) Om inte, grattis - verkligen! Försökte ändå gaska upp mig en aning efter en lång sovmorgon, gjorde klart min uppsats som ska vara inne nu på måndag och är väldigt nöjd med resultatet måste jag ändå säga :) Lever ganska gott på att ha fått VG på tentan innan jul med ;) UNDERBART, och som jag kämpade för det! 
 
En stackars liten sjukling ringde mig också under dagen, begav mig mot stan för att kasta in lite mat till honom, kändes lite som att kasta mat till djur i bur ;) Ville inte bli smittad ;)
 
Här är förresten en present Christoffer fick för något år sen av mig och Matilda, fina!
 
 
 
Ute var det svinkallt och jag bäddade ner mig med en nylånad bok..
 
 
Tips, tips! Skrattar och idiotförklarar samhället om vartannat ;)
 
Hoppas ni alla har det finfint, ta hand om varandra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0