I miniformat

Häromdagen firade vi att Christoffer började må bättre med en bio! :) Har tjatat om filmen Efterskalv sen den kom för att Ulrik Munther är med och jag har haft en liten crush sen han var med i lilla melodifestivalen ;) 
 
Filmen går dock bara en gång om dagen på den minsta biosalongen jag vart med om, 18 platser?! Hur mysigt? Fanns till och med en liten läshörna som vi skrattade lite åt, för att den var lite för söt för att vara sann!
 
 
Filmen då? Tyvärr men den var ingen hit, inte för mig i alla fall. Själva historien var orealistisk och filmen baserades mer på känslo-uttryck eller saknaden av dem än konversationer. Men vi fick se en mini-biosalong i alla fall, och jag kan sluta tjata! ;)


Kommentarer
Anonym

Den fick ju en del priser på Guldbaggegalan.

Svar: såg det, detta är ju trots allt bara mina personliga åsikter :)
Olivia

2016-01-19 @ 10:26:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0