Året som gått

JANUARI
 
Jag befann mig i början av månaden i Val d'isere, traskade denna väg mot jobbet på nattklubben
 
 
Senare kom Gustav en vecka och jag blev så väldans glad, vi åkte skidor, kramades och hade det fint
 
 
Sen hängde jag med honom hem till Sverige igen och spenderade sista veckan i Januari i lilla Aneby framför brasan:)
 
________________________________________________________________________
 
FEBRUARI
 
Spenderade mycket tid med familjen i Småland, myste med denna fina tjej bland annat
 
 
Fick dit min fina man ett tag
 
 
Körde ner bilen i massa snö med Carro, innan jag begav mig upp mot Stockholm för jobb och flytt.
 
 
_________________________________________________________________________________________
 
MARS
 
Jobbade fortfarande ett tag men började må väldigt dålig, dock bjöd mars på en massa fina grejor också såklart!
 
Jag och mamma var på Mello :)
 
Jack fyllde 20 och han firade med stort kalas a la 20-tal. 
 
 
Vi började också se vårtecken lite överallt!
 
 
_________________________________________________________________________________________
 
APRIL
 
Hängde på fotografiska och blev kär i denna bild!
 
 
Fixade iordning härliga hinkar till Sofias bucketparty! 
 
 
Hängde med dessa härliga i ett blomstrande kungsträdgården
 
 
_________________________________________________________________________________________
 
MAJ
 
Majbrasan njöt vi av, tillsammans med Andreas och Mathilda på Skansen.
 
 
Jag åkte till Göteborg för att hänga med en av mina favoriter, vi pratade mycket, fikade och hade det finfint!
 
 
Hängde med en snabbis i kärlekståget från Mariatorget, så vackert!!
 
 
_________________________________________________________________________________________
 
JUNI
 
Lärde känna härliga människor med grönans start för året.
 
 
Åkte ned mot Småland för att gratta min kära bror som tog studenten.
 
 
Fick lyssna på sommarsånger på Tovas dagis och mysfika.
 
 
______________________________________________________________________________
 
JULI
 
Fina människor kom till Stockholm mitt i sommarvädret, vi badade, solade och skrattade gott!
 
 
Hade mysiga picknickar med min kärlek.
 
 
Försökte grilla mitt i en regnskur, en "typisk svensk sommar".
 
 
_________________________________________________________________________________________
 
AUGUSTI
 
Christoffer flyttade till Stockholm och Matilda hälsade på, vi drack vin och röjde runt som vanligt.
 
 
Pappa och Solla lyxade till det med en Stockholms-weekend, jag och Gustav hakade på middag en fin kväll.
 
 
Fick med mig Emma på Trädgårdens dokumentärfestival och blev så jäkla berörd.
 
 
Gick på bröllop mitt ute i de småländska skogarna
 
 
Reste också till Gotland några dagar med Gustav, cyklade hur långt som helst och hade det fantastiskt.
 
 
_________________________________________________________________________________________
 
SEPTEMBER
 
Åkte på kryssning med världens bästa gäng, Gröna Lund tog över hela båten som vanligt och vi kände oss unga igen. ;)
 
 
Mamma bjöd in till publikrepet för Förklädet som går på hennes jobb, Christoffer och Lydia hängde på!
 
 
Stjärngalan 2015, nästan hela lustiga huset samlat i sann Las Vegas-anda!
 
 
Gustavs födelsedagspresent var en föreställning av Henrik Fexeus och vi blev precis så hänförda som man kunde tänka sig bli.
 
 
Började mitt i alltihop skolan och kåren bjöd på stand up med Magnus Betnér och han är bäst PUNKT
 
 
_________________________________________________________________________________________
 
OKTOBER
 
Vi flyttade till Gullmarsplan, jag, Gustav och Axel, äntligen! Firade en kväll med spel och goda vänner!
 
 
Började på skolans improvisationsteater vilket kändes som att leka av sig varje vecka, så kul!
 
 
Var med på ett performance mitt på medborgarplatsen!
 
 
Såg också en så himla himla kul föreställning ;) skrattar fortfarande när jag tänker på den!
 
 
_________________________________________________________________________________________
 
NOVEMBER
 
Åkte på en minitripp till Göteborg med Christoffer för att se på patriciabaletten :)
 
 
Lyssnade på Fanna Ndow Norrby och köpte hennes bok Svart Kvinna, läs folk!!
 
 
Fick med mig min fotograferande man för lugna dagar i Aneby.
 
 
Hittade troll i skogen vid skolan!
 
 
Lyssnade på Mappis klass på ett café i Sundbyberg!
 
 
_________________________________________________________________________________________
 
DECEMBER
 
Shoppade galet på mat för livet mässan!
 
 
 
Hade adventsmys hos Gustavs mamma med glögg och julmustprovsmakning!
 
 
Gick på Siris teater och blev imponerad :)
 
 
Firade jul med världens finaste <3

 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0