SKAM och gymnasietankar

Har ni, som jag, också hört om serien SKAM från alla håll? 
 
Eftersom jag hörde så många tipsa mig kunde jag inte låta bli att kika lite...
 
och nu är jag HELT FAST.
 
Känner mig nästan lite ohälsosamt fast i den och har sett alldeles för många avsnitt på väldigt kort tid ;)
 
Men det känns okej, för den lever upp till hype:n, jag lovar!
 
I serien får man följa ett gymnasiegäng, och man känner så mycket för alla karraktärer. Deras känslor blir mina känslor när jag kikar.
 
Får massa throwbacks till när jag själv gick i gymnasiet. Ser hur små "problemen" man hade förminskas och knappt känns jobbiga idag. Hur fint häng jag hade med mina vänner, hur förvirrande alla känslor var och hur mycket man växte som människa på tre år.
 
Här har ett härligt gäng fest med nördtema, jag gick all in såklart ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0