Lucka 22

Hur har december sett ut genom åren
 
Lite galet att jag delat med mig av mitt liv här sedan juli 2013. Mycker har hänt sedan dess och jag tänkte kika på vad december har bjudit på genom dessa år.
 
2013
 
 
Jag och Matilda åkte till Teneriffa efter att ha avslutat en jobbig tid på Härnösands Folkhögskola. Minns den som en galen och rolig resa!
 
 
Jag och Sabine superlimmade ihop ett vackert pepparkakshus! ;)
 
 
Hängde mycket i Aneby och träffade gamla vänner från högstadiet! Fint äre! Här står jag och posear med fåret i mitt liv ;) Blev lite känd som tjejen med dålig humor i skolan under den tiden och mitt favvo-skämt handlade om ett får ;)
 
2014
 
 
Jobbade som vikarie.
 
 
Och åkte till de franska alperna med Helena <3
 
 
Det var så vacker där!
 
2015
 
 
Pluggade en del, hade tenta den 22 december :/
 
 
Blev bortskämd av min fina sambo, så mycket kärlek till den mannen!
 
 
Kramades som attan med familjen på julafton, mysigaste jag vet! Här är jag och mina kusiner på pappas sida!
 
2016
 
Klippte håret kört! 
 
 
Och kämpade på med skoltidningen. Åkte ner till Småland för praktik och där är jag nu. Aldelles för upptagen med att jobba hela dagarna och träffa människor jag tycker om på kvällarna för att ta mig tid till att sätta mig och skriva ner allting ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0