Lucka 15

Berätta om den viktigaste personen i ditt liv
 
Det finns ju verkligen inte bara EN person som är det, min familj, mina vänner, alla hjälper till och gör mitt liv så jäkla fint <3
 
Men det finns ju den där speciella personen som gör mig lycklig varje dag och som jag har turen att få vakna upp med, älskar honom så jäkla mycket. 
 
 
Skrev en text i höstas som jag tänkte dela med mig av; 

Mannen jag älskar. Han är fin på så många sätt att de knappt går att räkna upp. Det finns ingen annan människa som kan ge mig samma lyckorus som han kan. Tro det eller ej, finns det heller ingen som kan irritera mig lika mycket men ta det lugnt, han är fortfarande den finaste människan jag någonsin träffat.

Jag älskar hur han myser när han är på goshumör, att han alltid lyckas göra mig glad, mitt i all stress eller när livet känns hårt. Jag älskar hur han tittar på mig när han vaknar, att det syns i blicken hur mycket han tycker om att jag är där. Jag älskar hur vi diskuterar, så olika men ändå med samma värderingar i grund och botten och jag skulle inte vilja vara utan hans hand i min, för han är människan som till och med kan lysa upp den gråaste av höstar. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0