Lucka 12

Min svagaste sida
 
Känner mig ganska öppen med mina svagheter här, just för att jag vill vara med och få fram det mänskliga i sociala medier. Man mår inte alltid prima ballerina och livet kan kännas lite tungt ibland och så känner alla. 
 
Den svagheten som stör mig allra mest i vardagen är den som innefattar att jag är väldigt känslig för energier. Jag blir otroligt trött av att vara i en miljö med dålig energi, vilket det kan vara på flera olika sätt. 
 
Även om det väldigt jobbigt ibland kan det också vara ganska bra har jag märkt. Jag känner liksom av om någon vill vara ifred, ha det lite tyst, få en stor kram eller bara prata lite. Vilket kanske ger mig pluspoäng i andra situationer :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0