Juligt på sistone

Har lyckats samla på mig lite juliga/vintriga minnen de senaste veckorna :) Tänkte dela med mig lite av dessa.
 
 
NK:s julskyltning är ett måste hörni! I år har barn varit med och skapat :)
 
 
Stora älgar på Sergels torg. Finns likadana bortanför kungsträdgården. Fick en liten fotokurs av Gustav när jag tog denna, lärde mig vinkel och sådär.
 
 
En kväll hängde jag och några fina vänner på kungsträdgården för att åka skridskor. Vi drack varm choklad och helt plötsligt kom en man fram och frågade om vi ville lära oss idans. Jag och Florian var helt på och det blev en så himla mysig kväll!
 
 
Två paket som slår in sig själva, också från NK:s julskyltning.
 
 
Här har vi en liten liten del av Gustavs fasters julbelysning. Vi åkte dit för att vara med när de för första gången skulle tända upp allting, för i år. Drack glögg och spanade på allt fint! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0