Den perfekta blandningen

Ledsen allihopa, men någon måste säga det...
 
Hösten börjar komma!
 
Med hösten kommer mörka kvällar, som gjorda för att gosa ner sig med tända ljus och glo på en serie. Följer för tillfället två stycken som gör en lite mer pepp på myskvällar! :)
 
1:a är Game of Thrones
 
 
Rolig grej att jag totaldissade hela serien efter att ha sett halva första avsnittet typ 3 gånger, bara en massa blod ju! Men när man sitter många, många timmar på ett tåg är man minsann lite mer lättroad och första avsnittet gör verkligen inte serien rättvisa. Nu är jag helt fast, jag gråter, hatar karaktärer, måste gå ut ur rummet när en av personerna jag tycker om är i fara och ja, helt inne är jag! 
 
Så ja, jag hade fel! ;) Alla har typ redan förstått det och redan sett klart serien, men bättre sent än aldrig!
 
2:a är Modern Family 
 
 
Känns bra och välbehövligt att ha en serie att skratta till också, som kontrast till det dramatiska GoT. Älskar karraktärerna och skrattar högt minst en gång i varje avsnitt! Extra plus att avsnitten är 20 minuter korta, gör att man aldrig blir uttråkad. 
 
 
Har ni några serie-tips kanske? :) Dela gärna!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0