Återblick, Berlin

Det har nästan gått en hel månad sedan jag och Gustav var ute på äventyr i Europa, helt galet! Har äntligen tagit tag i att kika lite på hans kamerabilder och fick härliga återblickar :) Tänkte dela med mig lite pö om pö! Annars blir bildbomben total! ;)
 
Här posar jag i vårt lilla hotellrum i Berlin, på våra matchande reselakan såklart!
 
Posar lite halvt längs en del av Berlinmuren!
 
Hittade några figurer som vi fastnade för. Tolkar minen som att jag skulle se väldigt obekväm ut! 
 
Älskar fashion-känslan i denna bild. Snygg kille man har!
 
Lite gos efter ett tungt museumbesök, behövdes!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0