Något som inte du vet

Saker ni kanske inte vet om mig!
 
1) Att jag verkligen inte tycker om att laga mat och inte heller är jag särskilt dukitg. Bränna ris och tappa saker är nämligen några av mina specialiteér! ;)
 
Thaimaten som räckte i 3 dagar, aldrig varit så lycklig! ^^
 
2) Jag gör scheman till allting, särskilt plugget, tycker om känslan av att kunna känna mig färdig för dagen. Lever också tätt ihop med min kalender, något jag gjort i flera år eftersom jag har den självinsikten och ser att jag är väldigt virrig. ;)
 
 
3) Det är inte ofta jag är särskilt skrytsam men det senaste året har mitt hår växt sig så himlans långt och tjockt. Beror säkert på att jag håller en glutenfri diet och att  min kropp mår bättre och bättre. Brukar i alla fall utbrista något om mitt hår nästan en gång i veckan. Lite nördigt, jag vet. Men det känns fint ändå ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0