I min telefon, del 1

Som de flesta samlar jag på mig saker i mobilen. Det kan vara bilder, recept eller citat. Låt oss ta en kik på vad som har fastnat där på sistone!
 
 
Är så oklar när jag tar bilder ibland men jag tror att jag tog denna för att jag ville varna alla, den var superäcklig. Tyckte jag då, en i min klass tyckte jag var knäpp som inte älskade den ^^ Har ni smakat? Vad tyckte ni i så fall?
 
 
När man inte är så bra på att hitta får man samla på kartor ;) Målet här, GIH-badet ska tydligen vara ett lite varmare bad som jag är pepp på att ta en simtur i!
 
 
Det jag saknar allra mest som glutenintolerant är glassen Sandwich, gjorde egna för några år sedan och planerar såklart att göra om det. Supergott :)
 
En text, jag vet inte varifrån, som jag fastnade för. Så otroligt fri för tolkning!
 
 
En serie i Metro som jag tycker är klockren. Inte särskilt förvånande när det gäller Lilla Berlin dock,alltid on spot!
 
 
 
 


Kommentarer
Holger

Citatet är från Säkerts låt "dansa fastän hjärtat blöder" vilket är en av mina favoritlåtar dessutom 😍

2016-04-09 @ 14:33:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0