Ett överstiget hinder

Det har varit en fullfart-vecka det här ändå! Började måndagen med att vakna halv 5, yeey, kul, Gustav och Axel skulle iväg tidigt och jag kunde absolut inte somna om. Efter en seg morgon drog jag dock till skolan och fick lite feedback på mitt litteraturarbete :) OCH....
 
fick reda på hur det hade gått på tentan!
 
 
Var så himla lycklig, en riktigt dryg kurs som det är skönt att vara av med!
 
Fortsatte min dag mot mys med Tova :) Vi lekte i lekparken, spelade spel, bakade och målade med målarfärg såklart :) Här har varsin av våra skapelser!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tova är fin hon, man får liksom som en liten egoboost varje gång man kommer dit och fyller på kärlekstanken lite!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0