Bland fint folk och färgglada vimplar

Hoppas ni fått en fantastiskt fin start på veckan :) Jag har haft en seg start, lite opepp för tillfället men kämpar på ändå. 
 
Hade en kanonfin helg och tänkte börja med att berätta om min lördag. :)
 
Min kompis Sofia hade fyllt år samma vecka och vi firade med dagsfest hela lördagen. Vi började peppa redan vid typ 1 och dansade runt i vardagsrummet. Strax därefter drog vi ut mot lilla Essingen och en pimpad takterrass.
 
 
 
Vi och födelsedagsbarnet!
 
 
Har en cool pojkvän förresten, om ni missat det ;)
 
 
Vi hade tur och solen kikade fram ganska länge. Efter mat, grillat, körde vi ett "vem känner Sofia bäst"-spel och under kvällen beerpong. Finfin dag/eftermiddag/kväll! :) Man borde ha dagsfest oftare är min slutsats ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0