Bergodalbanan

Har lovat mig själv att vara öppen här på bloggen. Inte visa upp en enbart positiv bild för med livet kommer jobbiga dagar också. Utan dem hade vi inte förstått hur bra fina dagar är heller. 

Idag är en tung dag,  kroppen är tung, hjärnan går på högvarv och tårarna ligger nära till hands. Men det är okej. 

Ska vi se tillbaka på vad jag har sysslat med i veckan istället? 

Måndag!  


Vi fick våra interrail-kort och tågluffen känns närmare än någonsin. Jag spenderade dagen med en långpromenad, plugg på fik,  middag med Gustav och sleepover med Christoffer!  

Tisdag! 

Jag hade skoldag, lyssnade på föreläsningar och lunchade med klasskompisar. Har pimpat med väska sen jag blev medlem i Röda Korset också ;)


Spenderade eftermiddag och kväll med att vara barnvakt åt Tova. Vi lekte i lekpark, åt glass i solen och pysslade. Hade den mysigaste kvällen på länge,  fick läsa godnattsaga och hålla i handen tills andetagen blev tunga. 


Onsdag!  Hängde hela onsdagen på Gröna Lund,  fick träffa nya kollegor för iår och det var svårt att tänka sig att sommarvärmen faktiskt inte är så långt borta i kraftig vind och isande kyla. 

Hoppas ni haft en bra vecka :)


Kommentarer
Anna

Härlig blogg :)

Svar: Tack! desamma Anna :)
Olivia

2016-04-07 @ 11:35:24
URL: http://annahermanson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0