Tillbaka till verkligheten

Dags för en liten uppdatering, jag som verkligen tänkte komma igång ordentligt här ;) Men det är ju fakstisk lite klurigt när man i flera dagar mest har pluggat! Började onsdagen med att sätta igång ordenligt, eftersom jag varit på kryssing måndag, tisdag. Firade en heldag plugg med en mysig kväll, mina fina kollegor och vänner kom hem till mig och vi kikade ikapp oss på veckans Paradise Hotel. Men vad sjutton säger hon? Kollar hon på Sveriges mest ytliga och sexistiska program? Ja, precis så är det och jag försöker se det som en dokumentär om allt som gått fel med mänskligheten, då blir det genast lite underhållande ;) 
 
 
Ännu en pluggdag följde och jag begav mig en sväng till skolan för två intressanta möten. Är här med medlem i Kulturföreningen och ska hjälpa till i skolans bokhandel någon gång i veckan! :)


Kommentarer
rememberthiis.blogg.se

Jag älskar PH :D

Svar: Haha, yes, en till på min sida! ;)
Olivia

2015-09-13 @ 15:13:52
URL: http://rememberthiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0