Mästerfotograf för en dag

Lördag var det, jag satter mig på tunnelbanan lääänge för att komma fram till Hässelby där Christoffer skulle ha uppvisning med ett dansant gäng. Jag fick bli överste väskvaktare och fotograf. Vilket gick sisådär när solen låg en aning fel och jag inte kunde flytta på mig för alla grejer runt omkring mig. ;)
 
Enda bilden jag tog, stolt!
 
 
Lyssnade på lite rap och sång innan det var dags att åka mot stan och äta. Christoffer ville vara med i Coops tävling om mat i 10 år och för det skulle man ta en rolig bild, vilket vi försökte få till medan folk gick förbi och undrade vad sjutton vi höll på med ;)
 
 
Efter dessa strapatser var jag  helt slut och åkte hemåt för att nörda lite serier och snaska nötter! Hoppas ni har en fin helg allihopa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0