Lätt och lekfullt

Lördagen kom och jag virrade mig in till Centralen en timme innan Malins tåg skulle rulla in, varför kan man fråga sig? Därför att jag inte riktigt hade vaknat ordentligt och tydligen inte kan kolla på klockan, mitt huvud ville så gärna att den skulle gå en timme före nämnligen ;) Med en korsordstidning och ett nyfiket barn som torterade sin mamma med tusen frågor om tåg, bredvid, gick tiden ändå ganska fort. 
 
Vi hoppade på pendeltåget och hamnade strax i kramkalas med världens goaste Tova! 
 
 
Hon är fin hon!
 
Vi lekte i lekparken, gungade högre och högre, plockade kastanjer, hoppade på stenar, gjorde pärlplattor, kollade på Barbie och lekte kurragömma såklart :) Hade en fin dag helt enkelt och avslutade den med att pussa på min kärlek och somna efter cirkus två sekunder av en film. ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0