En vanlig liten tisdag

Andra Seminariet för min del idag, kanske skulle mina kurskamrater kalla mig knäpp när jag säger att jag tycker det är väldigt roligt, trots den något stela miljön. Vi disskuterade bland annat polygami, homosexualitet och könsnormer, vilket i all fall engagerade mig :) Tvingade till och med in Andreas på en fortsatt diskussion i samma ämnen under vår middag. Var så längesen jag träffade honom så det var kul att kunna snacka i ett par timmar. 
 
Plugget drar igång efter helgen igen och jag samlade ny energi med att fixa iordning med lägenheten vi ska flytta till redan i oktober, den ligger i Gullmarsplan och det ska bli så himla roligt. En annan rolig grej är att jag, nu på torsdag ska jobba ett par timmar i skolans andrahandsbokhandel, ska göra det någon dag i veckan när jag hinner och det känns väldigt kul att få lära känna lite fler folk i skolan. 
 
 
( Social kille ) ;)
 
Spenderar slutet av kvällen med Axel och Gustav och filmmys. Ha det så gott nu alla fina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0