Upp över alla

Min söndag spenderades på Ikea, med huvudvärk och den typen av irritation som nog bara går att finna just där ;) Med skrikande barn och fullsmockade avdelningar, tänkte man sig att en söndag kunde tillbringas på bättre sätt, men efteråt känns det såklart skönt att få komma hem och göra det fint. Vi har börjat komma in i lägenheten och få alla saker på plats. byggt ihop säng och skrivbord, fixat med lampor och allt möjligt annat.
 
Vaknar man och kikar ut fylls man av kittel i magen också, så fint är det och jag kan inte riktigt förstå att jag bor här ;)
 
 
Spenderade hela min måndag med uppsatsskrivning samtidigt som jag började bli ordentligt trött på den hosta som etsat sig fast alltför länge. Hoppas ni alla har det himlans bra och är ordentligt friska! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0