Småglimtar

Nu när höstrusket börjar smyga sig in ordentligt, får man generera värme med kramar och te istället för utevistelse med solsken. Saknar dock finfina vår och sommardagar som jag tänkte kika tillbaka på. 
 
En vårdag med middagshandling där jag, fortfarande helt besatt av mjölk, hittade en passande skylt.
 
 
 
Vårvärmen började kicka in ganska tidigt i år och vi lyxade till det med picknick, älskar't. 
Satt och åt tills solen började gå ner och inte ens en massa kärlek kunde värma oss tillräckligt ;).
 
 
 
Väcktes en dag av Erik, en av våra roomies ( som förresten bara kom en dag för några veckor sedan och sa att han skulle flytta till Göteborg samma kväll;) ), och hängde med på kärleksparad. Så vackert!
 
 
En fantastisk dag på Gotland hittade vi en lite kompis i Linnés trädgård!

 
En strålande vacker sommardag som jag firade med att sätta på mig fin klänning och njuta ordenligt och hamnade på.... någon spelaffär. Känner mig en aning missanpassad ;)
 
 
 
Det var denna söndags lilla minnestripp, krama nu om varandra ordenligt och ta hand om er! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0