Höstmys med virrig tjej

Veckan i snabbspolning, 
 
Började måndagen med att hänga länge, länge, länge i skolan.Började mitt första ensamma pass i bokhandeln och det kändes fint att det gick så bra! :) Fick lunchsällskap av Jaana innan jag satte mig och fixade galet med uppsatsen i flera timmar. Innan jag blev helt snurrig och fastnade med annat icke skolrelaterat sista timmen ;) Avslutade med 2 timmar improvisationsteater och det var bara så himla himla kul! :)
 
Tisdagen började fint med sovmorgon och en sista genomläsning av uppsatsen innan den skickades in för sista kommentarerna. Skulle sedan vidare mot skolan för att gå på feministmöte och efter det träffa Andreas. Gick inte riktigt som tänkt. Tog fel buss och hamnade mitt ute i ingenstans, det här med att flytta och lära sig nya vägar är klurigt ändå! Tog nästan flera timmar att komma till centralen. Missade mötet och blev så irriterad att jag bara åkte hem och läste istället. Bra där! Gustav tvingade mig ur dvalan för middag lite senare! -.-
 
Onsdag blev det! Fick en härlig pepptimme med min psykolog och shoppade en nya tröja, skönaste någonsin ;) Fixade go middag till kvällen då Emelie och Ebba kom på besök. Även Emma och Siri kom senare och det var bara väldans mysigt :)
 
Började torsdagen med att jobba i bokhandeln igen. Strul med datasystemet ledde till några spännande timmar annars var det ganska lugnt med folk. Failade totalt med bussen hem och hamnade i Björnkulla?! Hoppade på massa skolbarn som flamsade omkring, skakade min stol tills jag snabbt kikade bakåt med min "en gång till så dör du"- blick. Känns bra att kunna skrämma barn ändå ;) Kom i alla fall hem tillslut. Hann landa lite innan det vanliga paradise-gänget kom hit och vi hade det mysigt som vanligt :)
 
 
En vecka med lika delar frustration som livsglädje. :) Saknar världens bästa Christoffer som nu befinner sig hemma i Blekinge och inser, i och med detta inlägg. Hur värdelös jag blivit på att ta bilder ;) Måste börja igen!
 
 
 
Hoppas ni har det himla fint! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0