Anspänningens avslappning

I torsdags vaknade jag upp lite halv nervös eftersom jag skulle redovisa min uppsats under sena förmiddagen. Vet inte riktigt vad som händer men det känns som att alla, inklusive jag, är trötta hela tiden. Kan det vara mörkret som smyger sig på utan en ordentlig sommarpåfyllning? Förmodligen. 
 
Kände mig i alla fall stolt när jag var klar, fixade iordning lite smått och gott efter många bra synpunkter på opponeringen och kunde senare skicka in en slutgiltig version av uppsatsen. Första kursen av programmet är alltså klar :) Hur skönt? Började tagga en mysig helg!
 
Somnade tidigt efter dagens nervösa start och sov så väldans gott! :)
 
 
Människans språkgrupperingar
 
Språkets skiftande med olika sociala situationer
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0