Samlade krafter

Det finns bättre sätt att vakna en måndagsmorgon än med feber, huvudvärk och en igentäppt näsa. Men har följt Gustavs sjukråd, att verkligen bara vila ordentligt och redan på onsdagen kändes det mycket bättre. Tur det när ett obligatoriskt seminarie stod på schemat ;)
 
Denna dag till ära skulle vi mäta blodtryck och lungkapacitet. Vi fick alltså springa upp och ner för trappor, mäta pulsen och sedan blåsa ut luft tills vi blev yra. Nu tog jag det ganska lugnt eftersom jag varit sjuk men det flåsades en del kan jag säga ;)
 
Efteråt traskade jag hemåt längs med genvägen genom skogen och satte mig men en stor kopp te och lite plugg innan middag!
 
 
Avslutade en effektiv pluggdag med godis och chill. Taggar helg som sjutton och önskar mig lite närmare jul, har nämligen önskat mig en vetekudde och det skulle behövas med en mensvärk från helvetet ;)
 
 
Hoppas ni har det himla fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0