Sagolikt avbrott

Hade ett litet glapp mellan gårdagens föreläsning och jobbpass på bokhandeln, bestämde mig för att gå emot min frusna kropp och bege mig ut i skogen runt omkring skolan. Gick och andades in höstig luft som doftade jord och blöta löv innan jag fick en halv hjärtattack.. 
 
Det här trollet satt alldeles intill stigen och jag såg det bara när jag var riktigt nära ;)
 
 
Den hade en liten fågel i handen och jag undrade hur det kom sig att den satt just där. Kikade lite längre in och hittade en liten dinosaurie också!
 
 
Inte lika läskig direkt. ;)
 
Följde man trollets svans kom man tillslut fram till en låda också, väldigt oklart vad det kan tänkas vara dock :)
 
 
Filurade ordentligt och kikade runt omkring för att ta reda på mer om detta och såg tillslut den här fina skylten. 
 
 
Stigen jag gick på låg alltså mellan Sjukhuset och Ronald McDonald Hus, kanske har man velat göra den lite mysigare? Jag blev i alla fall glatt överraskad och skogen blev lite mer sagolik.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0