Iklädd hatt och glatt humör!

Fredag och jag tar helg! Firar att en riktig pluggvecka är slut med att åka till Småland och träffa alla som jag längtat så mycket efter. Ska kramas med min pappa så himlans mycket. Sitter i detta nu på ett fullsatt tåg med den kvinna som gråter mittemot och jag vill bara krama om henne också men det känns inte riktigt passande.
 
Fokuserar på gårdagen istället. Daniela fyllde år och vi firade till det såklart!
 
 
Så himla fina, här ser man också hur fruktansvärt trött Christoffer är ;) kämpen! Hade en mysig kväll och somnade gott innan jag vaknade och pussade hejdå på Gustav som faktiskt kommer neråt redan imorgon :) underbart!
 
Hoppas ni har det så himla fint, njut av helgen och ta hand om varandra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0