Bland mörka, lövfyllda gator

Lördagsmorgonen smög sig på efter en lång härlig fredagskväll och vi firade med långfrukost innan jag åkte till stan för att möta upp Louise och Karin en sväng, innan Loosan begav sig mot de östgötska skogarna igen ;) Längesedan man såg dem båda och det var fint att bara få kramas en stund!
 
Fortsatte min lördag mot Skogskyrkogården med Gustavs familj och avslutade den kalla promenaden med gröt och te i ett mysigt litet hus :)
 
Alltid roligt att åka kollektivt dagar som dessa, när var och varannan människa är utklädd och uppsminkad till max, minns tillbaka på förra året när jag och Helena hängde på trenden!
 
 
Blir ingen maskerad i år, men tur att snapchats nya funktioner löser alla tänkta "jag måste bara se läskigt Haloweenig ut nu"-ögonblick. ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0