Livet på en pinne

Har njutit ordentligt av två otroligt härliga, lediga dagar. Vaknade, utvilad, upp på lördagen och begav mig mot en liten loppis med Karl innan vi fastnade på ett fik och snackade om allt möjligt. Fortsatte till Stadion för att, i spöregnet, hitta en bra plats att heja på pappa från. Är så otroligt stolt över min kära far ska ni veta. Tvingade in mig på ett hörn av någons paraply men blev ändå totalt dyngsur ;) Kul var det i fall att se sista spurten av loppet och få vara med om den sköna stämningen bland allt folk. Njöt för fullt av att ha honom i Stockholm ett tag innan han fortsatte hem till Småland och jag hem till Mattias. 
 
Där var vi ett gäng som körde spel, snackade och chillade galet tills jag nästan somnade i soffan och åkte hem :)
 
Dagen till ära var både jag och Gustav lediga, så vi firade med en rejäl sovmorgon. Ända tills Erik fick med oss till Fred- och Kärlekståget. En parad som började vid Mariatorget, och vi hakade på ett tag. Så himla fint var det och alla bara hade det väldans bra! 
 
Bils snodd från Facebook!
 

Hoppas ingen  av er glömde Morsdag idag, själv spenderade jag en mysig kväll med god mat och massa kramar. Ha det fantastiskt!
 
 
Avslutar med mitt favorituttryck på jobbet!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0