I Håkans stad

Allt för lång tid har gått sedan jag fick krama om finaste Matilda, därmed kunde jag inte motstå att boka en spontantripp till Göteborg när jag hade ledigt i tre dagar. 
 
 
Så väldans fin är hon, min vän. Och vi njöt för fullt av mysiga dagar och varandras sällskap. Hennes nya lägenhet hade hon fixat iordning helt otroligt bra och jag gosade med Doris som precis flyttat in.
 
 
 
Vi fastnade på café i flera timmar, vandrade på stan med solen i ögonen. Jag slumrade till, med pianomusik i bakgrunden och det var allt sorgligt att behöva åka därifrån <3
 
 


Kommentarer
Holger

<3 <3 <3 <3 <3

2015-05-09 @ 21:54:25
Dani

Hahahah bilden på katten! Ni är så fina

2015-05-12 @ 13:01:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0