Lite överallt

Sista heldagen i Aneby började med en promenad i skogen med Henke och Ludde. Satt utanför gymmet och väntade på dem ett tag och blev sugen på att spela volleyboll. Tänk alla kvällar och sommardagar vi spenderat här, fint var det! :)
 
 
Mötte upp Linn för en fika, hann få bildligt bevis på att jag verkligen ser ut som en skolfröken i glasögon...
 
 
och besöka mitt gamla jobb. Så himla vackert är det!
 
 
Utsikten är ännu bättre!
 
 
Spenderade några timmar på tåget mot Stockholm på fredagen, innan jag begav mig direkt mot jobbet.
Firade den lediga lördagskvällen med finaste Emma på fridays och drack den allra godaste jordgubblemonaden. Mumma!
 
 
 Att vakna upp med feberfrossa var däremot inte lika mysigt men jag hoppas ni haft en supervecka!
Kärlek till er!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0