Bortskämt solsting

Känner att jag blivit bortskämd med besök på senaste tiden och förra veckan fick jag hit Christoffer!! :) Som jag saknar konstant här i Stockholm, men goda nyheter är att han snart flyttar hit! ;) 
 
Jag hade fått veta att han skulle komma på onsdagen men eftersom han är så väldans fin mötte han upp mig direkt när jag kom hem, bara hoppade fram där på tisdagskvällen och vi fick kramas ordentligt lite tidigare :)
 
Vi började hans vistelse med en heldag på Gröna Lund med Karl, Lydia och Andreas innan vi kom hem, helt slut och fixade middag. Fortsatte med lite lugnare dagar, besökte bland annat kungsträdgården och Smaka på Stockholm! :)
 
 
Två av mina favvisar <3
 
Inna jag fortsatte mot sommarfest på Tovas förskola! Där sjöngs det fina sommarsånger, lektes friskt bland klätterställningarna och fikades på filtar i solen. 
 
 
Vi hann också med en finpromenad längs vattnet och supermysigt fikhäng i strålande sol!
 
 
Dagen till ära har jag gått och blivit 21, vad händer? Men nu skall det ut i solen och firas, jag hoppas ni alla har det så himla fint!
 


Kommentarer
Sollan

låter som en underbar dag! Grattis igen bästa Olivia :-)

2015-06-09 @ 13:56:19
Sollan

låter som en underbar dag! Grattis igen bästa Olivia :-)

2015-06-09 @ 13:56:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0